איך קובעים את המחיר של הסעה לחתונה?

הסעות לחתונה

אם החתונה שלכם נערכת ביעד רחוק או שרוב האורחים שלכם מחוץ לעיר, תצטרכו לדאוג להם להסעות מסודרות למקום החתונה. הסעה חוסכת עלויות לאורחים רחוקים ואם יש הרבה חבר'ה צעירים, היא גם מקטינה את הסיכון של נהיגה בשכרות.

סידור הסעה לאורחים זו בהחלט מחווה נחמדה, אך כאשר יש לכם הרבה עלויות על החתונה, לא מפתיע שהמחיר הופך לשיקול מרכזי. מה המחיר של הסעה לחתונה? וכיצד הוא נקבע? ריכזנו לכם את כל הפרטים החשובים.

מרחק

המרחק של היעד בו אתם מתחתנים הוא אחד הפרמטרים שיכול להשפיע על המחיר של הסעות לחתונה. ככל שהיעד יהיה רחוק יותר והנסיעה ארוכה, כך המחיר יהיה גבוה יותר. הסיבה לכך היא בין היתר עלויות דלק.

שעות השירות

דבר נוסף שכול להשפיע על העלויות הוא שעות השירות הנחוצות. שעות שגרתיות יותר כמו הסעה אחר הצהריים או בשעות הערב המוקדמות תעלה פחות לעומת הסעה בשעות הקטנות של הלילה. אותו הדבר לגבי ימי חול ושבתות, בשבת ההסעה תעלה יותר, במידה והאורחים גם נשארו לישון.

סוג הרכב

ישנם סוגים שונים של רכבי הסעות, אשר נבדלים זה מזה בגודלם. ככל שהרכב גדול יותר וכולל יותר מקומות כמו אוטובוס למשל, אז המחיר יהיה גבוה יותר. כמו כן, גם הסטנדרט של הרכב עצמו ישפיע על המחיר. כאשר בוחרים באוטובוס יוקרתי באיכות מהשורה הראשונה, כך המחיר יהיה בהתאמה.

כמות הנוסעים

כמה נוסעים הולכים להשתמש ברכב ההסעות? כמות הנוסעים תשפיע גם על סוג רכב הנבחר. ככל שתהיה כמות גדולה יותר של נוסעים, כך תזדקקו לרכב גדול יותר שיוכל להכיל את כולם, או לחלופין, למספר רכבים.

שעות עבודה

לכמה שעות תזדקקו לרכב זו עוד שאלה חשובה שיש לקחת בחשבון. לעיתים כאשר היעד רחוק, רכב ההסעות יחכה בחוץ עד לסיום המסיבה, כדי להסיע חזרה את האורחים. ואז התשלום יכלול גם את שעות ההמתנה.

מספר התחנות בדרך

בכמה תחנות רכב ההסעות צריך לעצור? האם הוא אוסף את כל הנוסעים מאותה נקודת מרכזית? או שאוסף אותם מכמה תחנות באזורים שונים? במידה ואתם רוצים לשנע את כל האורחים מנקודות שונות אולי שווה לשכור כמה רכבים.

מספר הרכבים

כל אוטובוס כול להסיע כמות מוגבלת של אורחים, לכן ככל שהיו לכם יותר אורחים, כך תזדקקו ליותר רכבים. כמות הרכבים שיצאו מחברת ההסעות גם תשפיע על העלויות.

דרכים לחסוך בעלויות

ממש כמו שעשיתם עם הוצאות אחרות, הדרך הקלה ביותר לחסוך בעלויות היא לשמור על פשטות. ככל שתבחרו ברכבם יוקרתיים יותר, או שתרצו לכלול פינוקים לאורחים בזמן ההסעה כך העלויות יהיו גבוהות יותר. קחו בחשבון שהמחירים יכולים להשתנות בהתאם לפרמטרים שונים ומגוונים ולכן כדי לראות את התמונה הגדולה כדאי שתעשו קצת סקר שוק ויפה שעה אחת קודם, כך תוכלו לדעת מהן העלויות ולהגדיר תקציב ייעודי להסעות לחתונה שלכם.

תודה שפנית אלינו !

נציג יחזור אלייך בהקדם