הסעות לאירועים – על מה חשוב לשים דגש?

הסעות לחתונה

אחד הטרנדים הכי פופולאריים בתחום החתונות והאירועים בשנים האחרונות הוא הסעות מאורגנות לאירוע, עבור האורחים כמובן. אוטובוס לחתונה או לאירוע אחר הוא בחירה מצוינת אשר גם מקלה על האורחים, גם מאפשרת ליותר מהם להגיע וגם נותנת תחושה של שותפות, של השקעה ברווחתם של המוזמנים שלכם וזוהי תוספת מבורכת לכל אירוע. אם אתם רוצים להזמין אוטובוס לחתונה שלכם למשל, אבל לא בטוחים איך לבחור חברת הסעות לאירועים ולמה לשים לב, המדריך התמציתי הבא ייתן לכם את התשובות. 

האם מדובר על חברת הסעות מסודרת ומקצועית?

ראשית כל אתם צריכים לשים דגש על בירור האם חברת ההסעות שממנה אתם שוקלים להזמין אוטובוס לחתונה או לאירוע אחר היא חברה מסודרת, מקצועית ובעלת כל הכלים לתת לכם ולאורחים שלכם שירות מעולה. בדקו האם יש לחברה רישיון עסק בתוקף, ביטוחים מתאימים וכי אכן מדובר על חברת הסעות לכל דבר ועניין. חשוב לעבוד עם גורם מקצועי אמין ולא עם "חאפרים" ששוכרים אוטובוס רק כדי להרוויח כמה שקלים על הסעה לאירוע שלכם. 

שאלה של מחיר

המחיר של אוטובוס לחתונה או כמובן דגש מהותי שיש להתייחס אליו בבחירת חברת הסעות לאירועים, זהו לא השיקול היחיד אך מן הסתם הוא מהחשובים ביותר. בצעו השוואת מחירים בין לפחות שתי חברות, כדי להבין מה הטווח שאתם עובדים איתו ושהצעת המחיר שאתם מקבלים אמינה ותואמת את מחירי השוק. נקודה חשובה שיש לזכור היא שלצד העלות של כמה אלפי שקלים על הסעה לחתונה שלכם, זהו שירות חשוב ומבוקש ע"י האורחים ורוב הסיכויים שתחזירו את ההשקעה במתנות חתונה גבוהות יותר, גם בזכות ארגון ההסעה. 

הסכם ההסעה לאירוע שלכם

חשוב לשים דגש על הפרטים, על הדיוק ועל כך שכל הצדדים מבינים מה התכנית ומה אתם מצפים שהשירות יכלול. לכן שימו לב לכך שביניכם לבין חברת ההסעות לאירועים יש הסכם מסודר, מפורט וחתום. חשוב מאוד להגדיר מראש זמני יציאה של אוטובוס לחתונה, את כל נקודות האיסוף (והפיזור) של האורחים, זמן יציאה מהאולם, כמות נוסעים, מה קורה בעת תקלה באוטובוס, פירוט מחיר ההסעה וכל פרט רלוונטי אחר

תודה שפנית אלינו !

נציג יחזור אלייך בהקדם