כבר דאגתם לאורחי החתונה שלכם להסעה?

אוטובוס לחתונה

לא משנה היכן תבחרו להתחתן, סביר להניח שיהיו אורחים שיגיעו מרחוק, או חבר'ה צעירים שירצו לשתות וכתוצאה מכך, לא יהיו כשירים לנהוג בסוף החגיגה. חברים, בני משפחה, עמיתים לעבודה ואורחים נוספים מגיעים מכל קצוות הארץ כדי לחגוג אתכם, ואחת הדרכים להבטיח שהאירוע שלכם יהיה כמה שיותר קסום, היא לדאוג לכל הפרטים הקטנים, ולרבות להסעה.

כל הסיבות לדאוג להסעה לאורחי החתונה שלכם

אם אתם מתלבטים או לא בטוחים אם להזמין הסעות לאורחי החתונה, הרשו לנו לציין שיש לא מעט סיבות לדאוג לאורחים שלכם להסעות, ביניהן:

  • להקל על הלחץ – ארגון אוטובוס לחתונה יכול להקל על הלחץ ולמנוע את כל הטרחה של האורחים בכל הנוגע להסדרי חניה או נסיעות אל יעד החתונה. ארגון הסעות גם מבטיח שאף אחד לא יאחר לקבלת הפנים או לחופה, כך שתוכלו להיות שקטים ורגועים ולדעת שכולם יגיעו בזמן.
  • אם שותים לא נוהגים – אם אתם רוצים שכולם יחגגו אתכם עד השעות הקטנות של הלילה, כדאי לארגן להם נסיעה בטוחה הביתה. כשיש הסעה מאורגנת, האורחים שלכם לא יצטרכו לדאוג למונית ואתם לא תצטרכו לדאוג שיש אורחים שנהגו הביתה לאחר ששתו. כמארחים אתם תזכו למקסימום שקט נפשי.
  • הנסיעה באוטובוס מהנה – זמן הנסיעה באוטובוס לחתונה פשוט הופך את החוויה להרבה יותר כיפית. האורחים עוברים מעין "גיבוש" קטן וחוברים יחד כדי לשמח אתכם על הרחבה ובמהלך כל החתונה. אם חושבים על זה, נסיעה משותפת באוטובוס לפני ואחרי החתונה יכולה להיות חוויה ממש מצחיקה ובלתי נשכחת.

מתי כדאי להזמין הסעות לחתונה?

כדאי לתכנן את כל נושא התחבורה לחתונה, בין שלושה ועד שישה חודשים לפני מועד האירוע. כמובן שאם אתם מתחתנים בעונת השיא כדאי לבדוק את הנושא עם חברת ההסעות כמה שיותר מוקדם, זו עונה בה הביקוש לספקי שירותים מאוד גדול ואם אתם רוצים שיהיה לכם מבחר רכבים לבחור מהם, ולא רק להסתפק במה שיש, מומלץ להזמין אוטובוס לחתונה בטרם עת.

לאילו אורחים כדאי לארגן הסעות?

אתם יכולים לארגן הסעות לכל האורחים, או לחלופין לבני משפחה קרובה ולאורחי VIP. אפשר לארגן אוטובוסים רק לחבר'ה הצעירים, או להיפך רק למבוגרים שכבר מתקשים להגיע בכוחות עצמם. חלק מהזוגות מארגנים הסעות גם לאורחים שמגיעים מרחוק. בסופו של דבר ההחלטה תסתכם בתקציב שעומד לרשותכם, וברצונות שלכם. אולם קחו בחשבון את הדברים הבאים:

  • מרחק מהיעד – אם החתונה מתקיימת ביעד רחוק, או שבחרתם להתחתן במיקום שקצת מאתגר למצוא, כדאי לשקול להזמין הסעות לכל האורחים.
  • צרכים מיוחדים – אם יש אורחים שעלולים להתקשות ולהגיע בכוחות עצמם לאירוע החתונה שלכם, כמו למשל סבים או בני משפחה מבוגרים, אפשר לארגן להם הסעה.
  • אורחים צעירים – אם יש המון חבר'ה צעירים שמגיעים אל החתונה ולא רוצים לנהוג כי מתכנים לשתות ולחגוג אתכם, מומלץ לחשוב על אוטובוס לחתונה.

מה חשוב לקחת בחשבון לפני שמארגנים הסעות לאורחי החתונה?

אם האוטובוס מסיע את האורחים וגם דואג להחזרתם, עליכם להחליט מה יקרה בין לבין, האם הנהג יישאר בסביבה כדי שיהיה זמין בתום המסיבה, או שיסע ויחזור. דבר נוסף שעליכם לחשוב עליו הוא מספר התחנות. האם תהיה תחנה אחת מרוכזת שאליה כל האורחים יגיעו ומשם יצאו במרוכז, או שהאוטובוס יעבור בין כמה תחנות כדי לאסוף את האורחים מנקודה קרובה יותר לביתם.

כמו כן, עליכם לשאול את עצמכם אם להזמין אוטובוס אחד, או להזמין כמה אוטובוסים שיצאו מנקודות שונות ברחבי הארץ. שימו לב שאיסוף האורחים יכול לקחת זמן, לכן תכננו נכון את הזמן ובהתאם תאמו את השעה האופטימלית לצאת לדרך.

כמובן שאינכם חייבים לספק לאורחים שלכם הסעות, אבל זו הטבה מדהימה שבאמת יכולה להפוך את החתונה שלכם להרבה יותר חווייתית ומהנה, כי כשמורידים את הנהיגה מהפרק, אף אחד לא ידאג לכלום, כולם יוכלו להרשות לעצמם להישאר עד השעות הקטנות, לשתות ולשמוח ועוד. בנוסף הזמן המשותף באוטובוס בדרך לחתונה ולאחר מכן הביתה הוא ללא ספק הנאה צרופה.

העריכו את זמני הנסיעה

לפני שאתם מתאמים עם חברת ההסעות העריכו את זמני הנסיעה המשוערים. קבעו את המסלול כדי להעריך את זמן הנסיעה וקחו בחשבון פקקים, עיכובים בלתי צפויים בתנועה, עצירות והעלאת הנוסעים על רכב ההסעות. ככל שתהיו יותר מתוכננים כך תוכלו לתאם עם חברת ההסעות זמן איסוף אידיאלי.

כמה יעלה לארגן אוטובוס לחתונה?

התמחור משתנה בהתאם להיקף השירות: סוג האוטובוס, שעת הנסיעה, זמן המתנה, נקודות איסוף, כל אלו ועוד יכולים להשפיע על העלויות של השירות. רוב החברות גובות תשלום לפי שעה, כאשר מחייבות גם על זמן ההמתנה בין האיסוף לבין ההחזרה.

כדי לדעת עלויות אתם יכולים להגדיר את הצרכים שלכם ולהתקשר לכמה חברות כדי לקבל הצעת מחיר בעבור השירותים. הצעת המחיר תיתן לכם טווח ראשוני של עלויות, כך שתוכלו להבין מהו הממוצע ומה התקציב שתצטרכו להקצות.

לפני שאתם מזמינים הסעות, אל תשכחו לשאול את האורחים

זה מקסים לרצות לארגן הסעות לחתונה עבור האורחים שלכם, אולם תמיד יהיו אורחים שיעדיפו להגיע ברכב הפרטי שלהם. לכן רגע לפני שאתם מחליטים לפנק את כולם בהסעה לחתונה שלכם, אל תשכחו לבדוק האם האורחים מעוניינים בכלל להגיע בהסעה מסודרת. בהתאם לכמות האורחים שכן מעוניינים, תוכלו להחליט האם להזמין אוטובוס אחד או יותר.

בדקו על חבילות לחתונה

ולבסוף אל תתביישו לשאול אם חברת ההסעות מציעה חבילות מיוחדות לחתונות. יכול להיות שלחברה יש בדיוק הנחות, או פינוקים מסוימים שכלולים במחיר, מה שיכול לשדרג את החתונה שלכם, קל וחומר את ההגעה אליה, ולהכניס את האורחים שלכם למוד המתאים.

 

 

 

תודה שפנית אלינו !

נציג יחזור אלייך בהקדם